Tgc9 eşimden ücret almadılar bende kimlik yenileme için gitmiştim, ve sadece kimlik harcı yatırmıştım, tabi şuan değiştiyse bilmiyorum.
RainOverMe yok ikimizden de rapor falan istemediler, zaten eski ehliyetin süresi dolmamıştı, o nu direk kimliğe işlettiler