İyi günler kızlar
Sosyal yardımla ilgili bir şey sormak istiyorum. Bana para yatmış ilk kez yardım parası ( şu 1 yıl boyunca verilecek olandan bahsediyorum). PTT kartım var. Orada görülüyor ama ne kadar yattığı görülmüyor hesaba aktar diye bir şey vardı.Onu nasıl yapacağım bilmiyorum şimdi PTT’ye gitme imkanım yok uzak bana ( cocuklu olunca birden). Bu konuda bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi ?Şimdiden teşekkür ederim.☘