benaslindayohum Kızlar merhaba birçok etkinlik kermesle baya bi toplandı ancak son 10 günü ve kampanyanın bitmesine%12 kaldı az çok demeyip destek olur musunuz?
Busragokceberra benaslindayohum Çok birşey yardım yapamadım eşim maaş alınca elinden gelenin fazlasını yaparım inşallah
benaslindayohum Postumu gören anneler destek olup daha çok kişiye ulaşabilnrk için nokta dahi olsa koyar msıınız?
benaslindayohum 10.000 kişi 400 tl yollasa bitiyor imkansız değil bizim yolladığımız 20 tl lerle ne hayatlar kurtarılır
benaslindayohum oglumherseyim5 amin inşallah hemde nasıl sadce onlar değil herkes çok uğraşıyor inş toplancak
Kubrarr33 Rabbim işlerini kolaylastırsın şifa versın ınsallah butun kuzucuklaraaa sızdende allah razı olsun vesıle oldugunuz ıcın
benaslindayohum Kubrarr33 amin canım bi burası geldi aklıma bi çok anne görüp sms yollasa bile toplanır inş bitecek günü dolmadan tek umudur burası 🤲
benaslindayohum Busragokceberra olsun canım az az da olsa toplanıyor zaten biz kaç aydır maaştan hep yolluyoruz tek korkum zamanı bitiyor 😞 inşallah sizin gbi destek olabilecek insanlar vardır 🤲
Mavikelebek54 benaslindayohum inşallah bende elimden geldiğince destek olucam eminimki herkes destek olur ❤️🤲🏼
bbosphorussss benaslindayohum gönen de çok saglam destek var maşallah 💕 herkes onu paylaşiyor inşallah toplanicak 🤲
Busragokceberra benaslindayohum İnşallah canım ben çok yardım yapıyorum amali bebeklere biz de nuhalperene topluyoruz