Kasımda oğlum yaşına girecek.. Ailelerimizden uzakta gurbetteyiz.. Büyük bir doğum günü partisi yapmak istemiyoruz çünkü daha anlayacak yaşta olmayacak kuzucum ama aile arasında fotoğraf çekinip güzel bir anı olarak kalacak mini bir konsept fikri istiyorum sizden? Yardımcı olur musunuz?