Glittery bizzz ya🤦🏻♀️ Ne gündüz ne gece ayakta sallıyorum,yataga koyuyorum ,emziriyorum yok uyumuyo ama uykusuzluktan ici cıkıyo 12 den önce uyumuyo gece
Oda zorla dün artık isyan bayraklarını cekcektim
Nasıl inat ediyor uyumamak icin oysa 8 bucuk da uyurdu gece bin kez kalksa da o saatde hep uyurdu smdi yok yani 12 den önce asla uyumuyor
Gündüz de işkence 11 den beri uykusu var simdi uyutabildim o da daha kesin degil suan ayagımda yataga koyabilirsem uyumuş demektir👀