Assyavrl 4.ayımızın sonuna gelmek üzereyiz ek gıdaya başlanabilirmiş doktorumuza sorup bende başlamak istiyorum ama başlayananız var mı 4.ay sonunda ek gıdaya
Mavi1 Assyavrl doktor onaylamalı . Mama alan ve zayıf bebekler genelde başlatılıyor diye biliyorum anne sütü alıp saglıklı kilosu olan bir bebek için erken o dönem .
babyackgz Assyavrl kızıma 4 ay 20 günlükken başlamıştım tabiki tadım şeklinde 3 gün havuç 3 gün kabak 3 gün patates 3 gün elma gibi meyve ve sebzeleri tadım yaptırdım zaten tadımlar 1 aya yakın sürdü ondan bu şekilde ilerledim
Ozlem2904 Yasirefeninannesi ben evde kendim yapiyodum ama onlarda olur heralde. İçine her yaptığınızın mutlaka zeytin yağı koyun ama. Evde ben princ ununu suda pisiriuodum üzerine cam rendede meyve.
annebenanneoldum 5.5 ayda başladım tadimlara.. zor durumda değilsen bence hemen başlama.. hayatının geri kalanını zaten hep yemek yiyecek bırakalım emebildikleri kadar emsinler sütün yarın kesilmeyeceği ya da memeyi yarın reddetmeyeceğinin garantisi yok maalesef
babyackgz Assyavrl evet yoğurtla da başlayabilirsiniz sonra sebzelerle devam edersiniz ama tadım şeklinde, acele etmeden meyveleri sona bırakın tavsiyem çünkü tatlı tadına alışınca sebzeleri reddediyorlar tatsız geliyor
Yasirefeninannesi Ozlem2904 bende 4 aylik olunca o mamalardan az as veriyim diyorum hipin tahilli ve kavanoz mamalrundan
Alpsevgi Yasirefeninannesi ben istediğim meyveleri robottan gecirdim ve kaynatıp sıcak şekilde kapattım vakumlandi malum önümüz kış taze meyveleri kışın bulamam diye. Ek gıda başlayınca yediririm mamalarla sizde öyle yapabilirsiniz.