Ben varım , o bir gerçek. Baska var mı ? Evet. Normalde bebekler ağlayınca annede susmaz mı ? Susardı sanki … bende susmuyor. Babasında susar, babası kucağında gezdirerek uyutur. Bende zor uyur, ağlarsa asla susmaz. Baskası susturur. Hele tek kaldığımızda sanki kafasını kopartıyormus gibi ağlamalar. Napıcam ben ? Ben niye anneyim ki o zaman ? Benim ne anlamım var ki o zaman ?