Oglum_55
Benim kızım da 3.5 aylık. Eli sürekli ağzında salyalar da artmaya başladı diş için erken olduğunu düşünüyorum ama belli de olmaz. Kontrol ettiğimde şişlik vs fark etmedim ilk bebeğim olduğu için anlamıyorda olabilirim belki. Oynadığı oyuncakları da sürekli ağzına götürmeye başladı. Bulunduğu ayın özellikleri olduğunu düşünüyorum 🤷🏻♀️