Hayalperest_07 kardeşim yüksek maaşla çalışıyor ve babamda çalışıyor sigortalı 4 ay öncesine kadar arabası da vardı işsizlik maaşı mi dersin 2 sene sonra askerlikten dolayı işsizlik maaşı mi dersin devlet yardımımı dersin pandemi yardımı neler neler kardeşim ne yardımlar aldı hemde bekar olmasına rağmen kendi rızasıyla işten çıkıyor işsizlik maaşı aldı ben anlamadım bu işi ben yıllardır başvuru yapıyorum yok hiçbir şey çıkmıyor bize