Ayın 30 unda 2 yasına gorecek bir kızim var şu son 10 15 gündür sürekli kucakta durmak istiyor ama oturur vaziyetteyken değil dolanacakmışız.Eskiden su istediginde hadi gel tut elimden birlikte mutfaga gidelim dedimde elimden tutardı giderdik şimdi sürekli kucakta kalmak istiyor.Karni acıkıyor yemek hazırlamak icin kalkiyoruz kucak istiyor aliyorum yemek hazırlayacagimi anlatiyorum yere indiriyorum cıglık kiyamet tahmin edemezsiniz.Sürekli kucakta durmak istiyor iki dk beni otururken görsün kalk diyor kalkiyorum kucakta dolasmak istiyor.Bahceye iniyoruz hani diyorum enerjisini atsın orada da kucak istiyor hic ayrı kalmiyoruz ayrilik kaugisi desem..Var mi bu durumu yasayan artik belim agriyor 40 li bebek değil ki 11 buçukkilo cocuk sürekli kucakta tutamıyor insan ne yapmalıyım ? Annemi ya da kayinvalidemi ya da benim babamı görsün bu sefer beni istemeyip aynı sekilde onlarin kucagında durmak istiyor daha dogrusu kucakta gezmek istiyor neden olabilir bu kucak sevdası ? Normalde kucagima yatirir saclarini severim oyunlar oynarım seni seviyorum derim hic kucağa almayan ilgisiz bir anne de değilim nerede yanlis yapıyorum acaba ?