Merhabalar anneler, oğlumun birkaç gündür huyu değişti Çok güzel düzenli bir uykusu vardı ama artık uykuya direniyor özellikle öğle uykusuna, emziği çok severdi onu birden bıraktı çok şaşırdım, ishal ve kusma da oldu hastalıktan mı acaba ya da 2 yaş sendromu mu bilemedim benimle aynı şeyleri yaşayan var mı merak ettim 🤷🏻♀️