Kızım daha yeni 7 aylık oldu. Yatarak emziriyorum ve uykuya hep öyle dalıyor. Normalde gece uykusunda dalar beşiğine koyardım sabaha kadar uyurdu. Arada ağladığında süt verirdim yine beşiğinde uyumaya devam ederdi. 5 gündür sadece yanımda uyumak istiyor. Tamam yanıma alıyorum uyuyor. Yanından kalksam yine uyanıyor. Yani sorun beşikte yatması da değil. Bizim yatağımızda da uyusa yanında yoksam kalkıyor ve ağlıyor aç olmadığına eminim. Neden böyle oldu sizce kızlar?