Bihteeeer geçiyor o donem merak etme ek gıda reddi kaşık reddi hepsi 9.aydaydi çok yorulmuştum sonra saldım aç olsa yer diye ben rahatlayinca ısrar etmeyince o daha da şevklendi ve beraber hazırladık hep aldım kucağıma göre göre yaparken bile yemek istiyordu kısa zamanda sende çözersin inşallah