Merhaba güzel anneler sizlerin fikirlerini merak ediyorum.
Tv ünitesi mi alsam ya da konsol alıp tvyi üstüne mi koysam sizin düşünceniz nedir hangisi güzel durur.
Tv sehpam var sadece alt kısım severek aldım ama uygun fiyatlı ama zamanla güzel gelmemeye başladı.
Sizler nasıl kullanıyosunuz?
Mutfak dolaplarım küçük diyorum konsol alıp hem yemek takımlarımı falan koyarım kararsızım yanii