Doğum yapalı 18 gün oldu ben doğum yaptığımda çok kötü grıptım benden kızıma geçmiş galiba dün farkettım bogazı sısmıs çok kötü yumurta gıbı duruyor ve hapşırıyor sürekli birde ishal 🥺 yarın doktora gıdıcem korkuyorum kızımı yoğun bakıma alırlarmı ilaçla mı tedavi ederler bilgisi olan varsa yazabilir mi