4 aylık olduğundan beri günde toplamda 15 dkyı geçmeyecek şekilde oturtuyorum ben. Kucağımda 1 dk yerde 1 dk farklı zamanlarda tabi bu. Şu an 4 ay 11 günlük aynı şekilde devam ediyorum. 4 5 gün sonra süreyi uzatmayı planlıyorum çünkü 1 haftadır kendini kaldırıyor anakucağında. Doktorumuz kendi oturma sinyalini kendi verir demişti gerçekten öyle oldu. 5 aylık olduğunda yavaştan mama sandalyesi ya da oturak minder tarzı bir şey almayı düşünüyorum.