Laden AngelMotherr kod neyi itiraf edecek firdevs hanım? Düzleştiriciyle ne ilgisi var?😂 Şaka maka düzleştirici olarak yıllardır philips kullanıyorum. Çok memnunum kendisinden🌺
ArzuOguz AngelMotherr Senelerdir kullanıyorum o kadar memnunum ki Yaydığı iyon sayesinde saçımda zerre kırık yok Alın aldırın ☺️❤️ https://ty.gl/txk16jagbg
AngelMotherr ArzuOguz aaaa evet kaynim ergen yıllarında saçları uzunmuş pazar günü k.v. duzlestirdim efsane birsey remington mu bunun arasında kaldım ya bunun fiyatı tavan yapmış
AngelMotherr Deletedmom_36 maşallah kira ve bütün fatura toplamanın 2.700 verdik Buda 2.600 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 elendi