Gizemlim Ben suan kahvalti oglen yogurt yada meyve bazen kefirde olabilir aksam 4 gibide corba yada sebzeli kiymali yemek veriyorum. Sizce kac ogun ek gida verilmeli bu ölculer iyi mi.
ArzuOguz Gizemlim Bence bebek acıktıkça yemeli ama illa bi sayısı olacaksa 3-4/4-5 öğün normal yatmadan anne sütü yada yoğurt mutlaka verilmeli Benim bebeğim de 9 aylık açlığını anladığım an dayıyorum yemeği 😂😂
papucumunrockcisi Gizemlim bence cok güzel besliyorsunuz. Emekleme ve yürümeye baslayinca beslenme ihtiyaçları artıyor. Ona göre ogun veya miktar olarak arttirma yapabilirsiniz. Sevgiler.
Sebusebu Gizemlim benim ki 9 aya yaklastı. Uyanınca mama veriyorum. Normal kahvaltı yapıyor sonra omlet vs. Öglen meyveli yogurt corba filan veriyorum aksam bizimle yemek yiyor sebze et yemeği vs gece uykusu öncesi mama içiyor tekrar. Hareketli bebek acıkıylr
Gizemlim ArzuOguz ah ah benim bebegim acıktigini belli etmiyor yani acikinca aglama huzursuzluk vs yapmiyor anca verirsem yiyor o yuzden mecburen saatli ve ogunlu besliyorum😇🤷🏼♀️
Gizemlim papucumunrockcisi cok sagolun ek gidaya yeni yeni alisti 2 haftadir falan anca yemeye basladi ve bu sekilde bi duzen kurdum cunku acikinca aglamiyor aciktigini belli etmiyor birde mamayla beslendigi icin ogunlerini saatli ayarlamam gerekiyor mecburen. O yuzden biraz zorlaniyorum açikcası
ArzuOguz Gizemlim Yani yeme şekli gayet yeterli bence Öğünleri de 2-3 saatte bir şeklinde ayarlayın o zaman ☺️☺️
Gizemlim ArzuOguz cok sagolun. Sizin ki anne sutu aliyor mu kac kere emiyor mesela. Benimki mamayla besleniyorda onu ne kadar verecegimide bilemedim😀😀
ArzuOguz Gizemlim Anne sütü almıyor benim bebeğimde mama yiyor gün içinde çok hırçınlanırsa veriyorum gece de uykuya daldığında yiyor Bi bebeğim daha var 20 aylık tecrübeyle sabit Aç kaldığı an ortalığı yıkarlar 😂
Gizemlim Rabia06_ ben olizzi baby organik kullaniyorum canim. Gayet memnunum trendyoldan aldim yorumlarida gayet iyi bakabilirsin
Sebusebu Gizemlim 2 kere 180 ml canım. Eğer aksam yemek iyi yediyse 150 veriyorum ama sabah 180 net içiyor
Gizemlim ArzuOguz tesekkurler ben azdan ziyade fazlada vermek istemem o sebeple merak ettim sagolun😇💕
Gizemlim papucumunrockcisi fazla yada eksik olsun istemiyorum eksikten ziyade fazla olmasida iyi birsey olmaz o sebeple merak ettim 🤔