Biz de 4 aylık olacağız 3.ayına kadar beşiğinde sallayarak uyuttum o kadar zordu ki zaten uyusa bile uykuları çok kısa sürüyordu bir gün karar aldım zaten uyumuyordu sallamayı bırakacağım dedim sözü olmayan ninni açtım yatağın üzerinde biraz zeka kartlarına baktık emziğini verdim parmaklarımla falan oynadı uyku arkadaşı da vardı böyle böyle uykuya dalmaya başladı
Uyku saatlerine çok dikkat ediyorum 1 buçuk saatte bir uykuya geçiriyorum 1saat 15 dakika olunca yatıyoruz 15-20 dakika içinde uyumuş oluyor 3 kısa uyku (40-45dakşka) bir uzun uyku (1 buçuk saatfalan) yapıyor gün içinde Bu şekilde bir yere gittiğimde uyutmak içinde zorlanmıyorum inşallah böyle gider