Merhabalar 🙂 15 aylik kızım. Biraz istahsiz bi bebek olduğu için yeterki yesin diyerek hep telefonla yedirdim. Ama içime hiç sinmiyodu tabi. Telefonu tamamen çıkarmak istiyorum artık hiç izlemesin. Bu sabah kahvaltısını oynayarak yedirmeyi başardım. Diğer öğünleri nasıl yapicam bilmiyorum önerileriniz benim için çok kıymetli olacak sevgiler🌺