16 buçuk aylık erkek bebeğim var. Bir türlü getir götür öpücük at el salla bu tarz komutları öğretemiyorum. Devamlı plastik topları dişleyip koparıp yemeye çalışıyor. Attığımız kaçıncı biberon başlığı ya da suluk başlığı sayısını bilmiyorum. İsmini söyleyince bakmıyor. Farklı düşüncelere kapılmaya başladım. Ne tarz bir uzmana götürmeliyim aranızda benimle aynı durumu yaşayan var mı? Sadece tv de çizgi film açınca durdurabiliyorum. Onun dışında kitap okuma falan hiçbirine tepki vermiyor 😔😔