Tasfamily ben bunu çok iyi yaşadım ve kızım aynı bu aylarda memeyi bıraktı. Çok mücade ettim uykuda emzirdim ayakta pışpışlayarak emzirdim ama sonra bıraktı malesef. Bazı bebeklerde bir dönem böyle yapıp sonra devam edebiliyorlar. Benim kızım biberona da aynı şeyi yaptı daha sonra. Ama şimdi hala biberon kullanıyoruz. Biberonu bırakmadı. Huy mu nedir bilmiyorum. Ama siz de sütünüz az ise artırmaya çalışın. Bir de dediğim gibi ayakta dolaşa dolaşa emziirn falan. Bol sabırlı günler diliyorum🥰🥰