Kuzeymiram Bence değil. Direk 3 kişide tecrübe ile sabitt.kuzenimin kestiler öyle bebekken suan 25 yasında ve saçı yanık gibi ne yaparsa yapsın düzelmiyor. 🥺
Kız kardeşimin sacı ilk okula başlayınca kesildi sacı belindeydi ve gür parlak sacları var 26 yasında suan. Kız kardeşimin kızının da sacını hiç kesmedik ilk 8 yasında kesildi ona ragmen suan gür ve sağlıklı. 2 yaısn akadar erkek gibi keldi sonra bir anda bir uzadı cogaldı hala resimlere bakar güleriz.
Benım kızım 1 yaısnda suan ve hiç dokunmadı sarısın ve keldi. Ama 2 aydır baya uzadı ve çogaldo bir anda.
Yani bence kesmeye falan alakası asla yok genetik tamamen 🤗