Arkadaşlar merhaba bebeğim 13 aylık son 1 aydan beri yemeklerini yere atıyor son zamanlarda daha da sıklaştı mesela bugün pankek yaptım ilk ikisini yedi sonra mıncıklamaya direk yere atmaya başladı bir on dakika böyle uğraştık sonra mama sandalyesinden aldım çorba içiriyorum şarkı söyleyerek onu eğlendirerek ama ilk etaplar güzel sonra ağzından çıkarıyor püskürtüyor ne yapacağımı şaşırdım iştahlı bir bebek fakat ne zaman geçer bu dönem 😓