The_Ana begüm defne şafak ve nazlı deniz ay yıldız. İkisi ile de diyet yapıp iyi kilolar verdim. Ama tarzım begümle daha iyi uydu.
Begüm her şeye izin veren ama dengelemeyi öğreten biri.
Nazlı biraz daha katı, disiplin öğreten biri.
Öncesi sonrası fotoğrafı paylaşan hiç bir diyetisyene güvenme derim bu arada. Çünkü beslenme bir süreçtir, iki haftada 10kilo verdiren diyetisyen iyi değil şok diyetçidir. Ve ertesi iki haftada o danışmanın 15 kilo alıp almadığını asla bilemezsin😁