4 ay 10 günlük ilk 1 ay normal emdi sonra asla oturarak kucak pozisyonunda emziremedim yatarak emecek uykudan uyanınca şimdilerde ise kucakta emiyor normal bi şekilde oturup emziremiyorum!emzirmek çok keyifli eminim ama benim işkence haline dönüyor …ayakta dolanmaktan yoruldum…sadece anne sütü alıyor biberonda kullanmıyoruz ki red ediyor diye düşüneyim 😒