Demincekk Kızlar oğlum 1ay 18 günlük ve 2 gündür hiç kakasını yapmadı beklerim yapar diye ama yok hastane götürelim iyim yoksa birazdaha beklemelimiyim ne yapayım?
Nur6102 Demincekk bebiş rahatsız olmuyorsa ve sadece anne sütüyle besleniyorsa bi haftaya kadar normal ondan sonra da yapmazsa bi gidersiniz ama raharsızsa ıkınıyorsa vs 4 günü geçmesin
Balkizlarim Demincekk 5 gün vesaire normal demişti bana doktorum çünkü sindirimi kolay anne sütü olduğu için kabız anlamına gelmez ✨🌹 İçiniz rahat etmesi açısından gidin ya da mesaj atın ✨🌹
Demincekk Nur6102 Bugün 3. Günü ve çok huysuz uyutuyorum uyuyor 5 dakika sonra uyanıyor ağlıyor sürekli zorluyor kendini zeytin yağı sürdüm poposuna bir damlada içirdim ama hiç etki etmedi ve sürekli emiyor memeyi çektiğim an basıyor çığlığı sürekli memede kalmak istiyor bu seferde sık sık kusuyor
Nurumay Benim kızım da iki aylık iki haftadır kabızlık sorunu var doktora gittim fitil verdi Fitili kullanmadan kakasını yapamıyor soğuk sıkım zeytinyağı da verdim ama oda fayda etmedi yeni önerileri olan varsa çok sevinirim 🤦