Hamaratanne Kızlar merhaba, kablosuz süpürge alacağım. Dyson v12 ve v15 arasındayım. Kullananlar varsa fikir verebilir mi, sizce hangisi? Hangisini tavsiye ediyorsunuz?
Merve Hamaratanne 1 yıl oluyor nerdeyse V12 alalı. Hafif olduğu için aldım. Toz haznesi de gayet yeterli. Zaten boşaltmak 2 dk. V15 çok ağır. Hepsini dyson demo mağazasında denedim. Bi zaman sonra V12 bile ağır gibi geliyor insana ki V15 baya ağır. Çekiş gücü vs harika. Dyson candır gerisi heyecan😂
homosapiens Hamaratanne ikisini de inceledim v15 çok ağır ve calıstırırken tuşa sürekli basmak gerekıyor çok yorar dıye dusundugumden v 12 aldım
Hamaratanne Rumeysa61 V12 40 dakika çalışıyormuş 15 ise 60 dakika. V12′nin toz haznesi biraz küçükmüş ayrıca da çalışma tuşuna sürekli basmak gerekmiyor. Bir de aralarında çok küçük bir çekiş gücü farkı varmış. Bir türlü karar veremedim.
Hamaratanne Merve Ben de uzun zamandır araştırıyorum aslında v11 modelini de hoşuma gidiyordu fakat artık üretilmiyor mu anlamadım. Bundan dolayı v12 ve v15 modellerine yöneldim. V12′de sürekli tuşa basmak zorunda olmamak baya güzel geldi bana. Fakat v15 250 AW çekiş gücüne sahipken v12 150 AW çekiş gücüne sahip. Bu güç farkı beni v15′i seçmez isem pişman eder mi diye düşündürüyor. V11 daha düşük bir model olmasına rağmen onun çekiş gücü bile 220 AW. Bu yüzden çok kararsızım. İhtiyaç duyduğum için de bir an önce karar vermem lazım.
Merve Hamaratanne V11 de lazer başlık yok 🥹 bence kesinlikle lazer başlığı olan V12 ya da V15 tercih edilmeli. O bahsettiğiniz motor gücünün fazla bir önemi olmadığını söyledi Dyson çalışanı. En düşük model dyson bile bi ev için yeterli dedi. Bence ağır ya da hafif olarak sınıflandırmak lazım. Yatakları koltukları süpürüyoruz mesela yatak başlığıyla. Ağır süpürgeyle bir tık zor. V12 çok ideal. Lazerli başlıkla yer süpürdünüz diyelim tozun esamesinden eser kalmıyor. Tabii tercih sizin. Ben hiç pişman olmadım V12 aldığıma. Hem tetik sistemi yok dediğiniz gibi önündeki tuşa basın çalışsın hemde en hafif dyson 🌸
Hamaratanne Merve Çok teşekkür ederim. Ben de almışken en kullanışlı olanını alayım diye uzun zamandır araştırma yapıyordum. Fiyattan çok kullanışlı olması önemli benim için. Açıkçası en basta güzel bir şey alayım sonrasında da pişman olmayayım diye diğer markalara hiç bakmıyorum bile.
Hamaratanne Alvindmrkl Hiç yorucu olmadığını söylüyorlar. El zaten sürekli orada olduğu için alışıyorsun diyorlar.
Hamaratanne PurpleTail Yakın bir zamanda mı aldınız? 2022 üretimi olan modellerde 2 parça çıkarılmış. Yumuşak toz alma fırçası ile inatçı kir temizleme fırçası artık yokmuş. Bunlar siz de var mı, yok ise eksikliğini yaşıyor musunuz ?
PurpleTail Hamaratanne Valla yakın zamanda aldım ağustos ayında. Bu bahsettiğiniz parçalar mı bilmem ama 5 farklı aparatı var ve 2 sini hiç kullanma gereği duymadım. Zaten süpürge tek basına oldukça iyi baya iyi:)