21 bucuk aylik oğlum hiç durmuyo ağlamaktan sesi kısıldı 1 haftadır sesi çok kötü biraz sesi dinlendirse düzelecek belki ama sebepli sebepsiz herseye agliyo. artk dayanamayıp bağırıyorum. Daha çok agliyo bu sefer sus diye bağırıyorum sesi kısildikca kisildi . Sürekli bize vuruyo ağlarken kucağıma almaya korkuyorum çok sert eli deynekle vuruyo bide napicam bilmiyorum bu aylarda olanlar siz neler yapıyorsunuz. Sürekli dışarı çıkarıyorum gezdiriyorum ama yok hep aynı