beyazkelebegim benim kızımda cok az yer kahvaltıda bi ara normal yumurta hiç yemedi bıldırcın yumurtası aldım (5 tanesi 1 tane normal yumurta besin değerinde ) o yumurtalar küçük diye sempatik bulup yiyordu. Suan kahvaltısı 1 haşlanmış yumurta yarım meyve ( artık evde hangi meyve varsa). 33 aylık. O bir yumurtayı da kitap falan okuyorum şaklabanlık muhabbet vs öyle yiyor. Her çocuğun favori bir öğünü oluyor benimkinin akşam öğünü o zaman daha kuvvetli yiyor. Eğer gün içinde yumurta yemediyse bende köfte , yoğurt çorbası gibi içine yumurta konulan şeyler pişiyorum o gün öyle dengelemeye çalışıyorum. Bu kadar çabaya rağmen de 12 kilo ama kan değerleri iyi o yüzden kiloya takılmamaya çalışıyorum