normal korse takıyorum sezaryenla doğum yaptım yalnız dikkatimi çeken iki ayrı şişlik var sizde de böyle mi mide bölgesi şiş sonra karın bölgesi birbirinden bağımsız yani bölünmüş gibi iki şişlik var normal mi 2 hafta oldu göbeğim iner mi midem de tabl