[silindi] Kızlar bebeğim 6,5 aylık elini ağzına götürdü sonra da gözüne soktu baya ağladı yıkadım ama kıpkırmıızı oldu göz altları ve üstleri ne yapmam lazım böyle durumda
Burcu35 [silindi] Benimkininde yumurta kaçtı geçen gün. Eli ağzına sonra gözüne kaşıya kaşıya bi hal oluyor yemek yerken bende anlamıyorum bu durumu. Yıkadım geçti hemen sizinkide geçer inşallah. Geçmiş olsun
SerapSalih [silindi] benim oğlumada aynısını oldu yıkadım bi gün öyle kızarık oldu sonra geçti doktora sormuştum çapaklanma olursa getir demişti şükür bişey olmadı
Ecelila Geçmiş sun bende şimdi bezini değiştirirken parmağı döndü yikanirmi bilmem gözü geçmezse doktora gotur
[silindi] Ecelila canım valla hemen yüzünü yıkadım geçsin diye gözlerine frlan su değirdim çok ağladı çünkü