Merhaba, benim bebeğim de 8 aylık ve ek gıdaya geçeli 2 ay oldu. Ek gıda hazırlığı yaparken ben de çok araştırdım, bir türlü karar veremedim. Hatta en son ikea antilop alacaktım fakat stokları neredeyse tükenmişti. Sonrasında bebeğim aşırı hareketli olduğu için o modelden zaten vazgeçtim ve baby plus markasının mama mia modelini aldık. Biz alalı 2 ya da 2 buçuk ay oldu. Şuan için aşırı derecede memnunum. Sandalyenin boy kademesi var, ayak koyulacak yerinin kademesi var. Oturma kısmı tamamen yatabiliyor. Ayrıca çift tepsisi var. Ben BLW yapacağımı en başından beri söylüyordum o yüzden kolay temizlenen bir marka olması gerekiyordu. Aldığımız sandalye deri olduğu için bir şey döküldüğü zaman siliyorum geçiyor. Ben çok memnunum kesinlikle öneririm.