Merhaba canım anneler 🌸
Benim bebegim iki ay on günlük akşam 9 gibi uyuyor gece üç gibi kendiliginden kalkıyor emziriyorum ama on dk falan emiyor yine uykusuna devam ediyor.Daha sonra sabah altı gibi kalkıyor emziriyorum tekrar uykuya geçiyor. Yedi gibi uyanıyoruz. Şimdi ben bebeğimi gece o uyanmadan beslemek için kaldirmiuorum. Onun uyanmasını bekliyorum. 3000 kg doğdu şuan 4960 kg sadece anne sütü ile besleniyor. Acaba emzirme arasındaki süre çok mu uzun kalıyor onun uyanmasını beklemeyip ben gece emzirsem mi ?