Rosaa Kızlar lT yazılım işiyle uğraşan varmı ? Bu aralar çok ilgimi çekmeye başladı acaba ogrensem mi bende . Sizce öğrenilebilir mi ,yani ben sosyal bölüm cikisliyim ve başarabilir miyim bilmiyorum. Var mı deneyimi olan .