Kızlar aşşırı huysuz bi çocuğum var. Ne kucakta ne orda ne burda asla ağlamadan uyumuyor. Ne yaparsam yapıyım illa bi ağlıyo. Komşularım gelmiş bugün sabah. Ben uyutmaya çalışıyodum. Sen diyo ne çok ağlatıyon çocuğu diyo. Sıkılmış belliki çocuk senfen diyo. Getir biraz gezdir bize getir dışarıya çıkar diyo (arabada asla durmuyo. Yabancı yerdede bi yarım saat sonra aynısını yapmaya başlıyo). Açıklıyorum böyle hep vs diye. Sıkılmıştır sen onu bize ver diyo. Aynısını annemde düşündüpü için geçenlerde 3-5 gün ona gittim en son iyi baş ediyon valla çok yaramaz diyerek gönderdi geri. Sanki tek çocuk büyütwn kendileri. O kadar sinir oluyorum ki. Kim ister çocuğunu ağlatmayı