Ya bugün doktora gittik bebeğim 5 ila 10 gün arasında kaka yapıyor bu bizim için sorun dedi dupalac ve fitil verdi kullanan var mı korkuyorum biraz 🤦 sonra eşimle tartıştım kaynanam da kolumu çimdirdi ya durduk yere neden ya 😩 ahshhaa hasta valla dua etsin çocuk elimdeydi kolunu morartcaktim ağrıyor hâlâ niyeymis çocuğu hasteneye getirdim dövcem.ben bunu
