Daha çok yeni bence hemen bırakın büyüdükçe bırakması zor sakın 4. ayı falan bekleme bu dönemlerde desteksiz uyutmaya alıştırSakin müzik aç kendi uyur zaten ben öyle yaptım hala desteksiz uyur hiç bir atak döneminden de etkilenmedik o yüzden alışmaz diyenler olur ama alışırlar sen hemen o yöntemden kurtul