Hayırlı günler hanımlar iki gün önce 13 aylık kızımın göz muayenesinde doktorundan 2 derece hipermetrop olduğunu ve sag gözünde hafif şaşılık olduğunu söyledi. Biz şaşılıgi hiç farkedemedik. 2 ay sinra tekrar çağırdı eger şaşılık içe ilerlerse gözlük vericekmis. Çok üzgünüm el kadar bebek sonuçta ve daha toka takmama izin vermiyor gözlük nasıl takicam onu düşünüyorum. Başına böyle birsey gelen var mı tek duam 2 ay sinra düzelmiş olması. Araştırdıgim kadarıyla çoğu çocukta olup büyüyünce geçen birseymis. Genetik olabilir diyor ama bizde esimde gözlük kullanan biri de yok