ECAA Kızlar ürün satacagm 230 tl ama kesinti olurmu alan kişi 350 tl üzeri digor önceden 200 tl.idi bilgisi.olan varmi
annesiyavrusu_ ECAA alıcıdan kesilir sen kaça sattıysan o parayı alırsın. Dolap her iki taraftan kesiyor
Meliket ECAA ağır bişey gönderirsen o zaman kargo parası alıyolar senn sattığın üründen 10-15lira eksik geliyor bana öyle oldu ama bi ürün 200se 200 alıyosun
kokusudalin Perde gönderdim 530 TL ye 437 TL gibi bir rakam kaldı bana. Kesiyor sanırım ya. Aslında orda yazıyor. Fiyatı yazdığınız da size kalan kısmı gösteriyo