Herkese hayırlı sabahlar . 7 aylık bir oğlum var elhamdülillah bu zamana kadar da hastalanmadı ne grip ne ateş . Toplu alanlara çok çağırıyorlar beni düğün yada ev ortamı kalabalık baya bi bende malum salgın var bebeğimi alıp götürmüyorum gidersem ya eşimle yada bebeğimi anneme bırakıyorum bana darılıyorlar abartıyormuşum çok pimpirikliymişim onlar hiçmi çocuk büyütmemiş . Bebeğim daha 7 aylık kayınvalidem ağzına çikolata sürüyor verme dediğim zaman aman biz verdik ne olmuş sanki çok geriliyorum . Tadını alsın alışsın istemiyorum halbuki alışmasını bir akıl bir fikir lütfen.