gulay_candemir merhaba yeniden, yeni gördüm yazınızı kusura bakmayın:) %90 oranda çocuklarda yaşadıgımız bir durum bu. Güvenli ortamları evlerinden uzaklaşıp, heran her ihtiyaclarını karşılayan biricik annelerinden ayrılıyorlar tabiki😍 ilk günler genelde okulu merak ederler, hevesle giderler ortama bakarlar, ne olup bitiyormus öğrenirler ve meraklarını giderince birkaç gün sonra güvenli ortamlarına dönmek isterler. Bu yüzden alıstırma sürecinde okulun her yeri gezdirilmemeli, her oyuncak gösterilmemeli, her gün yeni bir durum ve ortam sunulmalıki merakı uzasın okul ile ilgili. Ayrıca bu gibi durumlar cocugun nabız yoklamasıdır aslında anne pes ederse zafer cocugun olur☺️ Asla pes etmemelisiniz okula ısrarla götürmeli gerekirse cıkana kadar bahçede beklemelisiniz. Sınıfta bulunmanızı önermem. Ağlama durumu nornal olarak olacaktır ama sıklıkla karsılastıgımız durum aglamalar annenşn oldugu ortamda artar, anne ortamdan uzaklasınca cocuk uyum saglamaya calısır. Evde okula gitmicem diye aglar ama okula gidince neşe saçmaya başlar:) süreç bu sekilde ilerler ve en zor cocuk bile 2 ay icinde tamamen okula alısmış olur. Sizin icin zor bir durum haklısınız ama pes ederseniz okula isteyince gidilecek istemeyince gidilmeyecek bir okul olarak benimsememeli. Gerekirse bir gün götürüp bir gün götürmeyin götürmediginiz günler okulda yapılan eglenceli aktiviteleri anlatabilirsiniz. Püf nokta cocugun okulla ilgili merakını uzatmaktır. Dilerim kısa zamanda minik kuzunuz keyifle eğitim hayatına başlar🥰 normal bir süreçtesiniz hic merak etmeyin ve azimle okula götürün. Sadece bahcesinde oynasa bile götürün. Sevgiler♥️