15 gündür ek gıda veriyorum.sadece silikon kaşık aldım.(wee baby marka)bence ona da boşuna para verdim çünkü çay kaşığını daha çok seviyor 😂 cam kaseden yediriyorum.ben böyle şeylere biraz uzak bakıyorum.önemli olan çocuğun yemesiyse neyle yerse yesin bence.şimdi baktım seti 500-600 lira.şimdi durumu olmayanın çocuğu yemek yiyemiyor mu mesela.tabi siz bilirsiniz ama ben hiç yokluğunu hissetmedim.blw yapıcaz diyorsanız o ayrı tabi.maya yapışan tabak lazım olur