Mirac66 Bebeğim 7 aylık ve ilk doğumum üzerinden 7 ay geçmesine rağmen hala regl olmadım sizce bu durum normal mi kızlar yoksa bir doktora görünmem lazm mı bebeğimi emziriyorum emzirdiğini için geç adet olunabiliyormuş acaba öyle mi?
Eeco Mirac66 kesinlikle bir görünün ama söyle bir durum var emzirme hormonu diğer hormonları bastırdığı için olanayabiliyorsunuz 1 Sene olmayan biliyorum ben 9 ay sonra oldum mesela
hulya1406 Mirac66 benimde kızım 18 aylık olduğunda adet oldum bende yoksa doktora gidecektim.Kontrole gittiğim doktorumun sayfasında da 18 aya kadar normal emziren kadınlarda diye yazmış ama siz bilirsiniz.
Defnemkalbim36 Normal benim 15 aylık hala olmadım Dr gittim hormon testi yaptım sonuç sıkıntı yok sadece emziriyormusunuz ?
Defnemkalbim36 Mirac66 boşuna kafana takma inan benimde öyle hormon testide yaptım Dr emziriyorsun o yüzden normal 2 yılla kadar girmeyende var dedi sadece bu tarz kişilerin hamile kalma riski yüksek dikkatli olun dedi