Kızım 25 aylık oldu konuşuyor ama daha çok anne baba diyo derdini çok güzel anlatıyor ama vücut diliyle daha çok birşeyler söylüyor çok anlaşılmıyor ne zaman tam anlamıyla konuşur ki çok kafaya takıyorum arkadaşımın kızı var çok güzel konuşuyor kelimeleri tane tane söylüyor mesela onu görünce benim kızımın neden hala tam konusamadigii kafaya takar oldum