Merhaba gecen yıl ekım ayında genız etı amelıyatı oldu ve sag kulagına tüp takıldı. 1 sene ıcınde tüpün kendılıgınden düşecegi söylendi. Tüp şuan kulagının içine bakılınca görülüyor muhtemelen düşmüş yani kulak yoluna. Kendi tamamen cıkıyor mu yoksa aldırmak mı lazım