20 aylık bebeğimin burnu tıkalı. Nefes alamıyor. Serum fizyolojik sıkıp çekmeye çalışıyorum olmadı. Serumu iyice gerilere sıkıp öyle çıkarmaya çalıştım. Yine tıkanıyor. Yapabileceğim başka bir şey var mı lütfen yazın. Odaya, üzerine vs koyabileceğim sıkabileceğim. Değişik yöntemler bilen var mı?