Hezale Bende tangle teezer kullanıyorum çok memnunum yeni doğandan 2 yaşa kadar chicco kullanılabilir ama saçı uzadıktan sonra çok işe yaradığı söylenemez
Gulde09 Nisacix milyoncudan aldım bı tane sık dişli erkek tarağı onu kullanıyorum. Gayet de memnunum. Bu ne yahu herkesinki marka 😂
MenessaVera Fulia 2li keçi kılı aldım çok memnunum, gerçek keçi kılından olusuyor, bebeğim suan 3 aylık zeytinyagı sürüp tarıyorum masaj etkisi yapıyor sanırım mayışıyor 🥰 diğeri ise ilerleyen zamanlarda kullanmalık
Denizzz88 Nisacix ilk doğduğu zaman ebebekten almıştım baby plus markasıydı sanırım ebebeğin kendi markası. Onun ikili tarağını hala kullanıyoruz sadece kıl olan biraz dökülüyor ama diğer tarağı güzel
Elamomm Nisacix Chicco 2li seti kullandım bebekken şu an 2 yaşında nascita kullanıyorum hiç acıtmıyor
Berraeva Merveugurkacay Ben de onu aldım ama zaten keçi kılı olduğu için kokmasi gayet normal. Diğer markalarda da koku var. Tarağı açık alanda bi süre beklettikten sonra yıkadım ve bir kaç kullanımdan sonra kokusu gitti şimdi tarak mis gibi şampuan kokuyo sadece
Misbebegim Nisacix 1.5 yaş için kıl fırça ise yaramaz ben yeni dogan almıştım içinde iki tane vardi biri bebekken diğeri büyüyünce bebekken olan şuan taramiyor mesela diğeri dişli tarak e bebekte ya da eczanelerde bulabilirsiniz.
Edd-a Kesinlikle nascita pro 3 boyutlu. Hem bebeğim hem ben kullanıyoruz. Mükemmel bişey. O saçma bebek taraklarından 2 set aldım hepsi çöp bunun yanında. [](https://)www.hepsiburada.com/nascita-pro–boyutlu-sa-firasi-2–pro–boyutlu-sa-firasi-16-p-HBCV00001X17BF?magaza=Kozbino&url_src=ios-product-detail
Sedanindenizi Nisacix wee baby almistim dogdugunda ama su an 16 aylik gayet siradan bir tarak aldim gecenlerde kendime renginden dolayi ona el koydu onunla tariyoruz 😄
gibicibicis Nisacix bebeğe özel tarak/fırça olduğunu yeni duyuyorum olduklarını biliyordum ama ben onları sadece saçlı yenidoganlar kullanır diye düşünüyordum 😅 cunku daha buyuklere gerek yok ben hep benim taraklarımla taradım onlarda gratis watsonstan hangisi indirimdeyse ondan zararını görmedik 😄