sarisinanasi bebeğim gündüzleri boğazında gıcık varmış gibi ara ara öksürüyor. hastaneye gitmem gerekir mi yoksa normal bir durum mu
Oglum03 sarisinanasi aynı durum bizde de var 2 aylık anlamıyorum gece burnu tıkalıp boğazı kurudğu için mi yapıyor
Dilaraortacc Benim bebegim 25 günlük o da aynı sürekli burnundan nefes alır bebekler bogaz kuruyor haliyle