Merhaba anneler, ikin gün önce doktor önerisiyle tadıma başlamıştık. Kızım 5 aylık. Havuç yedirdim ilk önce çok az yedi çünkü beğenmedi. (İki gün önceydi) dün yedirmemiştim henüz ki vücudunda kırmızı kabarıklar çıkmaya başladı. Bazıları çok büyük bazıları küçük. Alerji olduğunu anladım ama ilk defa böyle birşey yaşayınca biraz panik yaptım dolayısıyla. Havuç yedirdikten bir gün sonra reaksiyon göstermesine de şaşırdım. Ama başka birşeyin alerji yapma ihtimali de yok. Bende aynı şeyleri yedim çünkü dışardan yemedim birşey. Doktora gittik iğne yapıldı çok şükür iyi. Havuca alerjiye pek rastlanmadığını söylediği için merak ettim bende burdan sormak istedim.